Partnerrekruttering

Partnerskab for optikere og retailere

Hos Louis Nielsen har vi en helt unik tilgang til begrebet partnerskab. Vores virksomhed bygger på ideen om, at de uddannede optikere og erfarne handelsuddannede retailere bør få mulighed for at få gavn af de fordele, der følger med at eje deres egen butik og samtidig nyde godt af den sikkerhed og professionalisme, som partnerskabet med Louis Nielsen giver. 

Som partner og butiksejer har du både friheden og det daglige ansvar, der hører med, når man driver sin egen forretning. Louis Nielsens support-kontor giver dig al den hjælp og støtte, du har brug for, fordi vi har ekspertise inden for alt lige fra handel, distribution, HR og IT til juridiske anliggender, produkter, markedsføring og indkøb. Det giver dig mulighed for at fokusere på de væsentligste aspekter af din forretning – nemlig at tilbyde fremragende optikerydelser og at sikre dig, at dine kunder får enestående service.

Indflydelse på fremtiden

Louis Nielsens succes er helt og aldeles afhængig af vores partneres succes. Hvis det går godt for din forretning, går det også godt for Louis Nielsen. Det betyder ikke blot, at du kan forvente at få stor opbakning fra Louis Nielsen, men også at du kan få direkte indflydelse på, hvilken retning Louis Nielsens udvikling skal tage. 

Vi arbejder for at tilfredsstille vores kunders behov og markedsføre nye produkter og serviceydelser. Alle gode ideer er velkomne, og vi vil opmuntre dig til at udvise initiativrigdom og aktivt engagement. 

Vi påskønner, at vores partnere har masser af ideer om, hvordan Louis Nielsen skal udvikle sig. Du får mulighed for at deltage i regelmæssige regionale og nationale partnermøder med henblik på at diskutere nye initiativer Her kan du træffe andre partnere, udveksle erfaringer om god praksis, diskutere produktrelaterede emner, markedsføring og uddannelse og tage aktivt stilling til, i hvilken retning Louis Nielsen bør gå. 

Kort og godt så vil du blive behandlet som den sande partner, du er.

Driv din egen forretning

Vores partnerskabsmodel er efterprøvet, modellens succes afspejles i selskabets vækst både i Storbritannien, i Danmark og på verdensplan. Hver enkelt Louis Nielsen butik er en selvstændig forretning, der bestyres af den lokale partner, og vedkommende har ansvar for eget personale og forretningens udvikling. På den måde ejer du som partner din egen forretning og får del i overskuddet samtidig med, at risikoen er minimeret, og du får fuld opbakning fra et internationalt ”brand”. 

Hvis du overvejer at indgå i et partnerskab, så er Louis Nielsen den ideelle partner, da vi har et velkendt ”brand”, som er kendt både for sine rimelige priser og høje grad af professionalisme. Set fra et forretningsmæssigt synspunkt er det et meget attraktivt tilbud, og med vores støtte og din drivkraft er der ingen grænser for, hvad du kan udrette.

Støtte fra Louis Nielsen

Hos Louis Nielsen er ambitionen, at enhver kunde, der træder ind ad døren i en af vores butikker, skal have en usædvanlig god, faglig service. Det er blandt andet derfor, vi sørger for at give dig størst mulig opbakning.

Hvad betyder denne støtte i virkeligheden? Kort sagt betyder det, at du får adgang til specialister på en række områder, lige fra IT og lovgivning, til indkøb, uddannelse, skat, løn, forretningsmæssig udvikling og meget mere. Vi har også et stærkt markedsføringsteam, hvis kampagne, “Sku’ ha’ gået til Louis Nielsen”, hvert år trækker flere og flere kunder ind i vores butikker. 

Vores størrelse gør det muligt at tilbyde besparelser på alle vores produkter. Vi vil gerne være lige så innovative iværksættere som du selv, og derfor anstrenger vores supportteam sig for at gøre din forretning til en succes.  De fokuserer primært på at få tingene gjort så hurtigt og effektivt som muligt, således at vi kan opfylde vores løfter til dig og til vores kunder.

Louis Nielsen - Butiksejerskab

Ambitiøs, hårdtarbejdende og iværksætter! Det er blot nogle af de ord, der kan anvendes til at beskrive en typisk partner hos os. De samme ord kendetegner også Louis Nielsen.  

Vores butikker drives af mange forskellige mennesker med individuelle holdninger og unikke personligheder. Derfor leder vi ikke efter bestemte karaktertræk. Men det er et krav, at du har nogle af de samme værdier som os. Derfor har du brug for masser af drivkraft og energi. Du skal også være en motiverende leder, som kan overføre din energi og entusiasme til resten af teamet. Lige så vigtigt er det, at du er åben over for nye ideer og forberedt på at skifte kurs, så du kan få mest muligt ud af de muligheder, der opstår. Det er din egen butik, så hvis du arbejder hårdt, vil du også se gevinsten. 

Til sidst skal du selvfølgelig, som det vigtigste, dele vores vision om at give kunderne fremragende service og synshjælpemidler til en rimelig pris.

Flere oplysninger

Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at henvende dig med spørgsmål pr. email til vores Professional Recruitment Manager:

Bjarne Vibe

Email: bjarne.vibe@specsavers.com

 

Funktioner

I sidste ende er det dig, der som Louis Nielsens partner skal sikre, at din butik lever op til de højeste standarder, når det gælder kvalitet, kundeservice og professionalisme. Selvfølgelig vil Louis Nielsen være med dig hele vejen igennem, men det er din forretning, og du skal fokusere på din egen arbejdsindsats.  

Vi giver dig nogle grundlæggende retningslinjer, som skal følges, blandt andet med hensyn til butikkens udseende og atmosfære. Det betyder nemlig, at en kunde kan gå ind i en hvilken som helst Louis Nielsen butik og altid forvente den samme grad af service og professionalisme. Men vi er også klar over, at vi har forskellige måder at gøre tingene på, så til hverdag har du også frihed til at bestyre din butik.

Optiske partnere - som optisk partner får du ansvar for din forretnings optiske standarder og professionelle niveau. Det er også vigtigt, at du er med til at oplære og motivere det optiske personale, og at du sørger for, at hver kunde får den rigtige faglige rådgivning hver gang. Vi forventer, at du har 2-3 års relevant erfaring enten fra Louis Nielsen eller en anden optikerbutik eller optikerkæde.

Vores professionelle niveau er meget højt. Det afspejler sig blandt andet i, at vores studerende de seneste år har markeret sig massivt ved den årlige uddeling af Optimusprisen, der er landets fornemmeste hæderspris for optikstuderende.

Retailpartner – som handelsuddannet retailpartner er det dit ansvar, at både du og dit personale lever op til de højeste standarder, når det gælder kundeservice, således at Louis Nielsen bliver kendt som den virksomhed i dansk detailhandel, der yder den bedste kundeservice. Det er også vigtigt at tage ansvaret for selve butikken og at rekruttere og oplære nyt personale i detailhandel. Du skal have erfaring med arbejde i butik fra tidligere, og du skal også have erfaring med at lede og drive en succesfuld butik og en salgsorienteret personalegruppe. Vores niveau er allerede meget højt på området. Louis Nielsen var således i 2012 nomineret til dansk detailhandels fornemmeste hæderspris; MMM-prisen. Priskomitéen anser således Louis Nielsen for at være blandt de tre virksomheder i Danmark, der i årets løb har udmærket sig mest inden for dansk detailhandel. Det forpligter!

 

Professionel udvikling

Faglig udvikling af vores personale er kernen i Louis Nielsens virksomhed. En virksomhed, der er blevet etableret og til daglig ledes af optiske specialister, der brænder for tilstadighed at yde fortræffelig og professionel bistand. 

Som en naturlig stræben, søger vi tilstadighed at forbedre den faglige praksis. Vores vidtstrakte og konstant opdaterede faglige udviklingsprogram for partnere og øvrige personale findes i forskellige typer medier, heriblandt online.