Når man har ca. 1 mio. kunder, har man ca. 1 mio. meninger.
Vi lytter gerne til dem alle. Mød nogle af dem her.
Lyt til, hvad nogle af vores kunder fortalte, da vi spurgte dem, hvorfor de gik til Louis Nielsen. Er det prisen? Kvaliteten? Eller noget helt andet?
Mød Anita
Hun blev set til, men også lyttet til.
Mød Marianne
Hun blev udfordret på sit valg af briller.
Mød Lars
Han satte pris på en grundig syntest.
Mød Karin
Hvad gør man, når man ser briller som et smykke?
Mød Palle
Det kneb med at læse noderne.
Men både Palles syn og tubaen fandt melodien igen.
Mød Ditte
Når børnenes godnathistorie er svær at læse, er det så småt tid til at få briller.
Historien endte lykkeligt.
Mød Leif
Det tager tid at finde de rigtige briller – for Leif var
stemningen i butikken afgørende.
Mød Christina
Gode råd var faktisk ikke dyre den dag
Mød Jes
Han syntes, det var irriterende at bytte briller flere gange om dagen. Det gør han ikke mere.
Mød Peter
Han blev positivt overrasket over, hvor nemt det var at finde de rigtige briller med flerstyrkeglas.
Hvor mange synstab kunne være undgået?
Mød vores optikere og hør om deres syn på øjensundhed. De fortæller, hvorfor pris og kvalitet hænger sammen, men måske på en ny måde.
Ane, chefoptiker i Nakskov
Jeg blev optiker og har i dag min egen butik
Mød flere af menneskene hos Louis Nielsen her
Hvorfor bøje en brillestang 15.000 gange?
Se, hvad vi udsætter vores briller for
Se, hvad vi udsætter vores briller for
Sig farvel til myterne
Vi hører ind imellem nogle myter om Louis Nielsen. Vi har samlet nogle af dem her.
Og tilladt os at svare på dem.