Når man har ca. 1 mio. kunder, har man ca. 1 mio. meninger. Vi lytter gerne til dem alle. Mød nogle af dem her.

Hvad siger optikeren?

Hvordan hænger briller af høj kvalitet sammen med en lav pris? Hvad betyder det lokale for os? Og hvorfor taler vi så meget om øjensundhed?

Hvorfor bøje en brillestang 15.000 gange?

Sig farvel til myterne

Vi hører ind imellem nogle myter om Louis Nielsen. Vi har samlet nogle af dem her.
Og tilladt os at svare på dem.

Myte 1: Lav pris betyder lav kvalitet

Som regel hænger pris og kvalitet sammen. Men ikke altid. Hos Louis Nielsen kan vi tilbyde dig en god pris, fordi vi både køber og fremstiller mange briller. Ikke kun i Danmark, men på verdensplan. Det er faktisk ret enkelt. Og det sikrer dig briller af høj kvalitet, men til en rimelig pris.

Myte 2: I har et begrænset udvalg

Hvis vi ikke har den brille, du leder efter, så er vores udvalg begrænset. Men heldigvis går langt de færreste forgæves. Vi har et bredt udvalg af både designerbriller, egne briller og kontaktlinser i forskellige prisklasser. Men tag ikke vores ord for det. Kom forbi nærmeste butik.

Myte 3: I må da spare på service

Vi er meget bevidste om, hvordan vi bruger vores penge, men service kommer vi ikke til at spare på. Tværtimod har vi faktisk indrettet os, så hver enkelt medarbejder kan gøre det, de gør bedst. Tage imod dig. Undersøge dine øjne. Hjælpe dig med at finde de rigtige briller. Det virker godt for vores medarbejdere, men i særdeleshed for dig som kunde.