Tilfredshedsgaranti og service

3 måneders tilfredshedsgaranti

Det er vigtigt for os, at du bliver glad for dine nye briller. Vi giver dig derfor tre måneders tilfredshedsgaranti, hvis du i løbet af de første tre måneder efter dit køb ikke er helt og aldeles tilfreds, gør vi alt for at rette op på det. Vi kalder det 100% tilfredshedsgaranti.

2 års garanti

Alle produkter fra Louis Nielsen følger normen for CE-kravene i form af kvalitet og ydeevne. Du har 2 års garanti, som dækker alle fabrikationsfejl på stel og glas. Det vil sige, hvis stellet eller glasset går i stykker, og det ikke er på grund af usædvanlig overlast, bytter vi til nyt uden beregning. Garantien dækker dog ikke ridser på brilleglas, som kan forekomme, hvis du ikke passer godt på dem.

Gratis efterkontrol

Når du køber briller hos os, håber vi, at du bliver glad for dine nye briller, og at du bliver ved med at være det. Vi vil gøre alt for at sikre, at du får mest mulig fornøjelse af dine briller i hele brillens levetid. Derfor tilbyder vi til enhver tid gratis efterkontrol, hvor vi retter, renser og tilpasser dine brille.

Pas godt på dine briller

Der er en del, som du selv kan gøre for at passe godt på dine briller. Den rette pleje og behandling hjælper til at holde brillerne i god stand og sikre dem en lang levetid. Her får du en række gode råd til, hvordan du plejer dine briller bedst:

  • Rengør glassene med en microfiberklud dagligt eller med brillerens fra Louis Nielsen og en bomuldsklud, når de er særligt snavsede.
  • Undgå at lægge dine briller med glassene nedad.
  • Brug begge hænder, når du tager dine briller af og på, så forebygger du unødig slitage på stellet.
  • Undgå at efterlade/bære dine briller i områder med ekstreme temperaturer, f.eks. på bilens instrumentbræt og i saunaer, eller at udsætte dem for direkte varme fra f.eks. hvidevarer i køkkenet.
  • Undgå at lade brillerne komme i kontakt med kemikalier, som for eksempel hårlak eller rengøringsmidler.