Informationer til dig, der er abonnementskunde

Kundecenter

Vi er rigtig glade for at have dig som kunde og vil derfor gerne sikre, at du hele tiden er tilfreds.

Nedenfor kan du finde informationer omkring dit abonnement, og du er altid velkommen til at kontakte vores Kundecenter på info@louisnielsen.dk eller telefon 70 13 01 20, hvis du ønsker at høre mere herom eller har brug for hjælp. Vi sidder klar ved telefonen hverdage fra kl. 8.00-17.30 lørdag fra kl. 9-14.

Abonnement

Når du besøger din Louis Nielsen-butik for at få kontrolleret dine øjne og linser, vil optikeren også drøfte med dig, om dit abonnement svarer til dit behov. Du har til enhver tid mulighed for at vælge mellem fuldtids- deltids- eller fritidsabonnement ligesom du også kan sætte dit abonnement i bero, hvis du i en periode skal bruge færre linser end normalt.

Levering af linser

Du modtager en ny forsendelse af linser hvert kvartal medmindre andet er aftalt. Leveringen er planlagt efter, at du starter på en ny pakke den 1. i måneden. Du vil få en besked, når dine linser sendes fra vores lager og igen, når linserne er leveret på din adresse. 

Dine linser leveres som udgangspunkt til din CPR-adresse, og denne opdateres derfor automatisk, hvis du flytter. Vær dog opmærksom på, at hvis du har adressebeskyttelse, så skal du selv informere os om flytning. Du kan til enhver tid vælge at få leveret til en anden adresse end din CPR-adresse – dette kan du ændre her.

Dine kontaktoplysninger

Enhver kommunikation omkring dit abonnement foregår elektronisk, og det er derfor vigtigt, at vi har de korrekte oplysninger registeret – det vil sige email-adresse og mobiltelefonnummer. Du kan opdatere dine oplysninger her.
 
Vilkår og betingelser
Dit abonnement er omfattet af vores ”Fælles vilkår for kontaktlinseabonnementer”, som du fik udleveret, da du tegnede abonnementet. Såfremt der ændres i disse, vil du få besked herom. Du kan finde de til enhver tid gældende vilkår her.